27. Практичне заняття. Наукові знання, освіта і писемність у Стародавньому Китаї

На основі раніше отриманих знань і опорних умінь у новій навчальній ситуації учні самостійно вирішують проблемно-пізнавальні завдання, публічно представляють результати індивідуальної та колективної творчої діяльності, освоюють складніші способи вивчення історичного минулого. Формувати та розвивати в учнів дослідницькі уміння, навички пошуково-дослідницької роботи (виявлення проблем, збір інформації), спостережливість, уміння висувати гіпотези, узагальнювати, розвивати аналітичне мислення; сприяти підвищенню особистої впевненості у кожного учасника проекту. Забезпечити механізм розвитку критичного мислення дітей, уміння шукати шляхи  вирішення проблеми. Виховувати почуття любові до історії.

Поделиться
Подписаться на новые конспекты уроков
news
© Мальований В. Ф. | Дата публікації: 2020-03-24 | Переглядів: 215 | Завантажень: 6 | Рейтинг: 5.0/2

Конспекти уроків надані за ліцензією CC BY-NC